Haddizatında Şiirler


                    GÖNLÜME DÜŞENLER
                 GÖNLÜMDEN DÜŞENLER

Bismillahirrahmanirrahim ✒️
  
Günler Soğuk Bir Göçtür 
  
Günler soğuk, serseri
Günler uzak buralara.
İçimde bir yara ka(y)nar.
Ellerim yanar bu soğuklarda.
Kağıtlar kalemler ise buz tutar.

Yâr ilinin dağlarında,
Bir çiçek açar sevdam.
Koparılmıştır bağrından,
Soğuk günlere doğru koşar.





Zorlu günlerde hepinize selâm olsun canlar. ☺️ Nasılsınız? İyisinizdir inşallah. ☺️

Malûm yaz yaklaştı, diyette olanlara ayrıca selam ediyorum. 😄👋🏻  Şaka bir yana, tek konuya değinmek yerine, sizinle muhabbet ediyormuşçasına yazmak istiyorum.

İlk yazım biraz eksik olmuş olabilir ama buna rağmen sizden gelen tepkiler beni çok mutlu etti. Öncelikle mesaj atıp, güzel sözler sarfeden abilerim, ablalarım, arkadaşlarım ve kardeşlerime teşekkür etmem gerekiyor. Hepinize çok teşekkür ederim, Allah sizden razı olsun. Rabb'im eksikliğinizi göstermesin. ☺️

Dediğim gibi yaz yaklaştı, sıcaklar yavaş yavaş gelmeye basladı. Haliyle içimiz de, gönlümüz de ısınıyor. Hâl böyle iken uyarımı yapayım; gönül işlerimizde dikkatli olmakta fayda var. Bir kisiyi dahi üzmekten sakınalım. Kalp kırıklığı başka şeye benzemez, tamiri de zordur. Tabii ki herkesi mutlu edemeyiz fakat bir gönlü üzmemek bizim elimizde. 😏

(Fotoğrafı soranlar olacaktır. Bu cimcime yeğenim olur.☺️)

Neyse konuyu çok dağıtmayalım.☺️
Gönül işi diyorduk.🤭 "Sakın ama sakın kimseyi sevmeyin!" demiyorum tabii ki. 😄
Sevin ama haddinizi bilerek sevin. Ne bir adım ileri gidin, ne de bir adım geri kalın. Orta yolu bulmaya gayret edin. Çünkü aşırılık sıkıntılar doğurur. Her şey haddince olduğunda güzel. 🌹
Yazıyı da pek uzatamıyorum affen. ☺️
Lakin bir sözü olana her daim kapılar açık. 1k üzerinden bana ulaşabilirsiniz. Diyor ve yazıyı noktalamaya gidiyorum.

Duâ ediniz, duâ müminin en büyük silahlarından birisidir.
Beni de duânıza katın inşallah. 🤲🏻☺️
Rabb'im rahmeti ve merhametini üzerimizden eksik etmesin.🤲🏻
Selam ve dua ile kalınız dostlar. 🤲🏻🌹☺️


Yorumlar

Popüler Yayınlar